Van 20 t/m 22 juni waren Bas en Jeffrey aanwezig bij Dattocon in Austin, Texas. Dattocon is één van de grootste evenementen in onze branch met partners vanuit de hele wereld. Een goede gelegenheid dus om op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en ervaringen te delen met collega bedrijven.

Van 20 t/m 22 juni waren Bas en Jeffrey aanwezig bij Dattocon in Austin, Texas. Dattocon is één van de grootste evenementen in onze branch. Dit jaar waren er meer dan 1500 Datto partners aanwezig van over de hele wereld waaronder een groep van 35 ict bedrijven uit Nederland. Een goede gelegenheid dus om op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en ervaringen te delen met collega bedrijven.

Intern maken wij gebruik van Autotask een ERP/ticket platform van Datto. Datto toonde diverse nieuwe verbeteringen en fucntionaliteiten die ons helpen met onze interne digitale transformatie. 

In de afgelopen jaren hebben wij Autotask gekoppeld aan verschillende applicaties en leveranciers om onze dienstverlening te automatiseren en optimaliseren. Ook dit jaar hebben wij diverse stands bezocht van partijen met interessante producten gekoppeld aan Autotask die onze dienstverlening naar een hoger level zullen tillen. Zo zijn we o.a. teruggekomen met een nieuwe klantfeedback tool om beter inzicht in onze klanttevredenheid te krijgen en een monitoring tool die voor ons de oorzaak van een performance probleem veel sneller inzichtelijk maakt.

Een week na terugkomst hebben wij direct de nieuwe kennis en ervaring gebruikt om onze bedrijfsprocessen nog verder te optimaliseren met als doel; klanten beter en sneller te kunnen helpen.  Deze veranderingen zullen in de komende weken zichtbaar worden voor onze klanten.