Office 365

Sinds een aantal werken is er een nieuwe phishing mail in omloop die zich richt op gebruikers van Microsoft 365. De e-mail is afkomstig van de afzender OWA Message Center, in de e-mail staat dat jouw Office 365 account binnenkort verloopt en dat je je opnieuw moet aanmelden met jouw Office 365 account.
Sinds een aantal werken is er een nieuwe phishing mail in omloop die zich richt op gebruikers van Microsoft 365. De e-mail is afkomstig van de afzender OWA Message Center, in de e-mail staat dat jouw Office 365 account binnenkort verloopt en dat je je opnieuw moet aanmelden met jouw Office 365 account. 
De link van het bericht stuurt je door naar een nagemaakte Office 365 portal waar je jouw login gegevens moet invullen:

Wij adviseren om dergelijke berichten e-mail berichten nooit te openen!

Hoe kun je aan deze portal toch herkennen dat het hier gaat om een malafide website?
1. Dit is geen microsoft.com domeinnaam. Dit is de grootste en belangrijkste ’rode vlag’ dat het hierbij gaat om phishing. 
2. In de echte microsoft.com portal wordt normaal gesproken de bedrijfsnaam niet weergegeven. 
3. Deze keuze opties zijn bedoeld om mensen af te schrikken. 
4. Het e-mailadres is vooraf al ingevuld en kan niet worden gewijzigd. 
5. Dit is het enige veld waarin je wat kunt invullen, criminelen proberen hier jouw wachtwoord te achterhalen. 

Al onze managed services klanten beschikken over een internetfilter die dergelijke malafide websites, automatisch blokkeert. Toch adviseren wij extra alert te zijn voor de gelijke phishing berichten. Daarnaast adviseren wij om multi-factor authentication in Microsoft 365 in te schakelen, hierdoor zijn hackers kansloos om op deze manier jouw account binnen te dringen. Je leest meer over multi-factor authenticatie in Microsoft 365 in onze blog; hebben we straks nog wachtwoorden? 

Bent u toch slachtoffer geworden van een dergelijke phishing mail? Of bent u nog geen Managed Service klant van BK IT Solutions en wilt u voorkomen dat uw bedrijf slachtoffer wordt van phishing? 

Neemt u dan direct contact met ons op. 

Lees Verder
Sinds de introductie van Microsoft Teams een jaar geleden binnen Office 365, hebben al meer dan 200.000 organisaties ontdekt hoe teamwerk wordt gerealiseerd in Teams. Momenteel wordt Teams zelfs nog beter met de implementatie van gasttoegang voor alle Office 365-klanten in het bedrijfsleven en in het onderwijs. Nu kunnen Office 365-gebruikers mensen van buiten hun bedrijf toevoegen aan een team, zodat gasten kunnen deelnemen aan chats en vergaderingen en samen aan documenten kunnen werken en meer.
Sinds de introductie van Microsoft Teams een jaar geleden binnen Office 365, hebben al meer dan 200.000 organisaties ontdekt hoe teamwerk wordt gerealiseerd in Teams. Momenteel wordt Teams zelfs nog beter met de implementatie van gasttoegang voor alle Office 365-klanten in het bedrijfsleven en in het onderwijs. Nu kunnen Office 365-gebruikers mensen van buiten hun bedrijf toevoegen aan een team, zodat gasten kunnen deelnemen aan chats en vergaderingen en samen aan documenten kunnen werken en meer.

Gasttoegang in Microsoft Teams is nieuw en is ontworpen op basis van die hoofdprincipes: 

Teamwork: teams zijn er in alle soorten en maten en je moet gemakkelijk kunnen communiceren en informatie kunnen delen met mensen met wie je wilt samenwerken, waaronder mensen buiten je organisatie. Met ingang van vandaag kan iedereen met een Azure Active Directory-account (Azure AD) als gast worden toegevoegd in Teams. Dat betekent dat iedereen met een van de meer dan 870 miljoen gebruikersaccounts (voor de commerciële Microsoft-cloudservices en externe geïntegreerde Azure AD-apps) kan worden toegevoegd als gast in Teams. Later voegen we de mogelijkheid toe dat iedereen met een Microsoft-account (MSA) kan worden toegevoegd als gast in Teams. Als de gast geen bestaand MSA heeft, moeten ze een ​​gratis account maken met hun huidige e-mailadres op het werk of thuis, zoals Outlook.com of Gmail.com.

Beveiliging en naleving: klanten hebben ons verteld dat ze verwachten dat gasttoegang in Teams zal zorgen voor optimale beveiliging en naleving. In Teams worden gastaccounts toegevoegd en veilig beheerd binnen Azure AD via B2B-samenwerking van Azure AD. Hierdoor beschik je over hoogwaardige beveiliging, zoals beleid voor voorwaardelijke toegang voor de toegang van gastgebruikers. Azure AD maakt ook gebruik van adaptieve algoritmen en heuristiek voor machine learning om afwijkingen en verdachte incidenten op te sporen, zodat oplossingen of herstelacties, zoals Multi-Factor Authentication, kunnen worden geactiveerd. Daarnaast krijgen IT-afdelingen met Azure AD nauwkeurig inzicht in de activiteiten van externe gebruikers in hun organisatie door middel van gedetailleerde aanmeldings- en toegangsrapporten. De inhoud en de activiteiten van gastgebruikers vallen onder dezelfde naleving en auditbeveiliging als de rest van Office 365.

IT-beheerbaarheid: via gasttoegang in Teams kan IT centraal beheren hoe gasten deelnemen in hun Office 365-omgeving, waardoor toepassingservaringen in Office 365 consistenter worden. IT-beheerders kunnen de toegang van een gast tot de hosttenant snel en gemakkelijk bekijken, toevoegen of intrekken.

Implementatie van Microsoft Teams binnen uw organisatie

Maakt u al gebruik van Microsoft Teams binnen uw organisatie? B-K IT Solutions helpt organisaties verder door de implementatie van slimme ICT oplossingen zoals Microsoft Teams. Wij kunnen u voorzien van een stappenplan voor de succesvolle implementatie van Microsoft Teams binnen uw organisatie of de gehele implementatie en begeleiding voor u uit handen nemen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. 

Lees Verder
Office 365
ICT wordt door ondernemers allang niet meer gezien als de noodzakelijke kostenpost. Bedrijfsprocessen efficiënter uitvoeren, dienstverlening verbeteren en meer tevreden klanten. Een aantal punten waar ICT; bedrijven en instellingen in kan ondersteunen. In dit blog beschrijven wij waarom iedere organisatie Office 365 als fundament voor hun digitale transformatie zou moeten gebruiken.
ICT wordt door ondernemers allang niet meer gezien als de noodzakelijke kostenpost. Bedrijfsprocessen efficienter uitvoeren, dienstverlening verbeteren en meer tevreden klanten. Een aantal punten waar ICT; bedrijven en instellingen in kan ondersteunen. Digitalisering is een onderwerp dat tegenwoordig bij menig ondernemer dan ook hoog in de agenda staat. Bedrijven investeren veel geld in software om dit mogelijk te maken, de wereld draait op software. Tegelijkertijd benutten steeds meer bedrijven de voordelen van werken in de cloud met Office 365. Uit onderzoekt blijkt dat 90% van de MKB bedrijven in Nederland de komende 5 jaar verwacht gebruik te gaan maken van 1 of meerdere cloud diensten.

Office 365 als fundament van uw digitale transformatie

Office 365 is bij uitstek geschikt als het fundament van uw digitale transformatie. Microsoft heeft met Office 365 de visie om bedrijven en personen over de gehele wereld productiever te maken. Microsoft investeert veel in nieuwe tools om dit mogelijk te maken en blijft de dienst maandelijks verbeteren met nieuwe diensten om de digitale transformatie bij bedrijven te stimuleren.

Als ondernemer moet u zich af vragen of de mogelijkheden van de cloud of specifieker Office 365 wel volledig benut om het optimale uit uw bedrijf te halen? Wij zien veel bedrijven die cloud diensten gebruiken maar niet verder komen dan het hosten van e-mail en bestanden. Of dure software aanschaffen terwijl een goed geimplementeerde Office 365 omgeving tot hezelfde of een beter resultaat leidt. Zonde!

B-K IT Solutions helpt organisaties om het optimale uit hun bestaande ICT oplossingen te halen

Als ICT dienstverlener en Microsoft Cloud Specialist helpen wij MKB bedrijven om het optimale uit hun bestaande ICT oplossingen te halen. Wij proberen met onze blogs onze klanten te attenderen op nieuwe updates en functionaliteiten. Daarnaast bieden wij de Office 365 inspiratie sessie waarin wij op een interactieve manier de klant meenemen opzoek naar pijnpunten in de huidige bedrijfsprocessen en zoeken naar oplossingen voor deze problemen vanuit het Microsoft cloud platform. Ook simpele zaken komen aanbod zoals hoe kunnen we met behulp van Onenote papierloos vergaderen? Hoe kunnen we op een goede manier documenten delen met onze klanten? en hoe kunnen we efficient gezamenlijk aan een project werken?

Heeft u interesse in een Office 365 inspiratie sessie specifiek en exclusief voor uw organisatie? Neemt u dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Lees Verder
powerbi
Door de toenemende digitalisering in het bedrijfsleven ontstaat er steeds meer data, dit wordt ook wel Big Data genoemd. Deze data is voor organisaties erg waardevol maar wordt niet altijd volledig benut omdat het te veel informatie is of te complex om te bekijken. In dit blog beschrijven wij de mogelijkheden om big data te visualiseren in 1 dashboard met behulp van Microsoft Power BI.
Eerder schreven wij een blog over het belang van KPI’s inzichtelijk maken binnen uw organisatie met behulp van een tv op kantoor. Een tv ophangen is eenvoudig maar hoe zorgt u ervoor dat uw tv deze KPI’s op een goede manier weergeeft?

Door de toenemende digitalisering in het bedrijfsleven ontstaat er steeds meer data, dit wordt ook wel Big Data genoemd. Deze data is voor organisaties erg waardevol maar wordt niet altijd volledig benut omdat het te veel informatie is of te complex om te bekijken.

In dit blog beschrijven wij de mogelijkheden om big data te visualiseren in 1 dashboard met behulp van Microsoft Power BI zodat u meer inzicht krijgt in uw organisatie.

Wat is Microsoft Power BI?

Power BI is een pakket van Microsoft en sindskort ook een onderdeel van Office 365. Power BI maakt het mogelijk om gegevens vanuit verschillende databronnen inzichtelijk te maken en deze inzichten te delen. De inzichten komen tot leven in de Power BI dashboards die 360-graden beeld geven van de belangrijkste statistieken op één plaats en real time. Deze inzichten kunnen weergegeven worden op elk device (Power BI Mobile apps) en kunnen sinds kort zelfs weergegeven worden in web- of mobiele applicaties (Power BI Embedded).

De databronnen van Power BI kunnen in de cloud aanwezig zijn, bijvoorbeeld een database in Microsoft Azure maar er zijn ook meerdere standaard koppelingen met cloud services beschikbaar zoals Google Analytics, Exact, Mailchimp, Facebook en Dynamics CRM. Met behulp van PowerBI Gateways is het mogelijk om data vanuit een lokale database te importeren en bijna real-time weer te geven in de cloud dashboards.

Power BI is gratis voor alle Office 365 gebruikers, wanneer u gebruikt wil maken van de Pro versie dan kost deze 8,40 per maand per gebruiker. Bij het Office 365 Enterprise E5 abonnement is Power BI Pro gratis inbegrepen.

PowerBI-versies

Marketing dashboard

Voor dit blog hebben wij een dashboard ingericht dat vrijwel voor elke organisatie van toegevoegde waarde kan zijn. Een simpel dashboard met inzichten dat in minder dan een uur tijd is te bouwen. Het dashboard bevat de volgende koppelingen:

 – Google Analytics voor website statistieken.
 – Google Adwords voor campagne statistieken
 – Mailchimp voor statistieken vanuit nieuwsbriefcampagnes
 – Facebook voor statistieken over onze social media activiteiten op Facebook

bi marketing dashboard
Bovenstaande bronnen zijn als standaard koppeling beschikbaar in PowerBI. Een compleet overzicht van de standaard databronnen is hier te vinden. Naast deze standaard beschikbare koppelingen is vrijwel elke database of toepassing te koppelen met behulp van de Power BI Gateway.

Microsoft Power BI Desktop

De Power BI Desktop applicatie maakt het mogelijk voor gebruikers om drag-and-drop data te connecten en uiteindelijk visualisaties weer te geven op dashboards. Deze dashboards kunnen vervolgens gepubliceerd worden naar de cloud, zodat ze te gebruiken zijn door collega’s of in software applicaties. Power BI is een Windows Applicatie en om deze te gebruiken dient er een Power BI abonnement aangeschaft te worden.

Het gebruik van Power BI omvat o.a. de volgende stappen:

1. Databronnen connecten
2. Data opschonen en transformeren
3. Data analyseren en weergeven in dashboards
4. Publiceren en weergeven op elk device of gebruiken in software applicaties

Power-BI-Desktop

Microsoft Power BI Gateway

Met de Power BI Gateway is het mogelijk om bestaande databronnen, on-premise, te connecten zodat deze gebruikt kunnen worden in de Power BI dashboards. De Gateway is er in twee varianten; de Personal en de Enterprise variant. De Gateway is een software applicatie die de synchronisatie verzorgd tussen de databron en de Power BI cloud. Uiteraard heeft de Enterprise variant meer mogelijkheden, o.a. Live Connection to Analyses Services en DirectQuery voor SQL Server.
Power BI Gateway
PowerBI app

Microsoft Power BI Mobile apps

De Power BI gepubliceerde dashboards zijn op mobiele apparaten te bekijken. Er zijn apps beschikbaar voor iOS (iPad of iPhone), Apple Watch, Android phone en Windows 10 telefoons. Met de mobiele app is het o.a. mogelijk om interactie te hebben met de rapporten, en alerts te ontvangen als er data wijzigt.

Microsoft Power BI Embedded

Power BI Embedded is een Microsoft Azure service die het mogelijk maakt voor developers om interactieve rapporten te gebruiken in web- en mobiele applicaties.  De bestaande architectuur of opzet van deze applicaties hoeft hiervoor niet aangepast te worden en zodoende is het gebruik van Power BI Embedded een laagdrempelige manier om visualisaties te maken en te gebruiken. Gebruikers van de web- of mobiele applicatie hebben geen licentie nodig van Power BI. De Software leverancier betaalt alleen het gebruik van de Power BI visualisaties (o.a. per weergave). Op dit moment (12 juni 2016) is Microsoft Power BI Embedded nog in preview en zijn er een beperkt aantal datasources beschikbaar. Dit zijn Azure SQL Database, Azure SQL Data Warehouse en Spark on Azure HDInsight. De autenticatie en authorisatie van de visualisaties verloopt middels App Tokens.
Flowchart

Power BI integreren met Digitale Werkplek

Voor onze digitale werkplek oplossingen Workspace as a Service en Digitale Werkplek voor de Zorg is het nu ook mogelijk om widgets vanuit Microsoft Power BI te integreren in uw digitale werkplek.
Workspace 365

B-K IT Solutions en Power BI

Het is duidelijk dat het visualiseren van uw bedrijfsdata veel voordelen kan hebben voor vrijwel elke organisatie. Door de visualisatie kijgen uw medewerkers meer inzicht in de processen die zij uitvoeren wat de productiviteit bevorderd. Ook kan de data u helpen om de wensen van uw klanten beter te begrijpen. Niet alleen via een tv op kantoor maar ook onderweg via de app of als integratie in uw intranet.
 
Wilt u in uw organisatie ook aan de slag gaan met Power BI? Wij kunnen uw organisatie helpen met advies en een plan voordat het project start. Zo weet u zeker dat de KPI’s die u voor ogen heeft ook daadwerkelijke toegevoegde waarden creëren voor uw organisatie. Neem voor meer informatie contact met ons op.
Lees Verder
Microsoft Teams
De wereld van vandaag wordt steeds kleiner en er zal sneller en gerichter gereageerd moeten worden door bedrijven op veranderingen binnen de markt. Recentelijk is Microsoft op de markt gekomen met de applicatie “Teams”. Een chat gebasseerde online werkplek omgeving om eenvoudig met collega’s samen te werken aan projecten.
De wereld van vandaag wordt steeds kleiner en er zal sneller en gerichter gereageerd moeten worden door bedrijven op veranderingen binnen de markt. Recentelijk is Microsoft op de markt gekomen met de applicatie “Teams”. Een chat gebasseerde online werkplek omgeving om eenvoudig met collega’s samen te werken aan projecten. Microsoft wil haar klanten helpen de productiviteit van hun organisatie te verhogen en stelt de applicatie daarom kosteloos beschikbaar voor bijna alle Office 365 pakketten. 
Office Teams biedt collega’s die binnen hetzelfde team of project opereren de gelegenheid om nauw met elkaar in contact te staan. Bekijk de geschiedenis van de gevoerde gesprekken wanneer u wil in een team chat of privé chat. Vergaderingen worden gemakkelijk ingepland, documenten kunnen beveiligd met elkaar worden gedeeld, waarbij de applicatie direct in contact staat met de andere apps binnen het Office 365 pakket. Bij het inplannen van een vergadering wordt er direct een koppeling gemaakt naar de Outlook agenda.
Binnen een geplande vergadering kunnen gesprekken via de speciale “chats” worden gevoerd met de aanwezige mensen, ook is het in de mogelijk om video- of telefonische vergaderingen te houden via de applicatie die hier gebruik maakt van Skype voor Business. Hierdoor zitten de mensen niet meer vast aan een werkplek en zal de benodigde informatie beveiligd binnen de projectgroep blijven.
Het centrum voor teamwerk:

–          Gemakkelijk in gebruik te nemen

–          Maak gebruik van de ingebouwde toegang tot; Sharepoint, OneNote, Agenda, Skype for Business etc.

–          Bewerk documenten in de desbetreffende applicatie.

–          Sta altijd en overal in contact met de teamleden.

De huidige gebruikers van Office 365 kunnen Microsoft Teams vinden in de portal, daarnaast is de applicatie te downloaden voor Windows, iOS en Android in de store. Microsoft Teams is gratis beschikbaar voor alle gebruikers met een licentie vanaf Office 365 Business Essentials. 

Maakt u nog geen gebruik van Office 365 of gebruikt u het nog niet optimaal? Neem dan contact met ons op, wij adviseren u graag.

Lees Verder
Microsoft-To-Do
Microsoft heeft een nieuw handig onderdeel toegevoegd aan haar Office 365 dienst. Microsoft To-Do is een handige to-do-lijst app voor u en uw medewerkers om grip te houden op de vele taken die dagelijks uitgevoerd moeten worden.
Microsoft heeft een nieuw handig onderdeel toegevoegd aan haar Office 365 dienst; Microsoft To-Do. Microsoft To-Do is een handige to-do-lijst app voor u en uw medewerkers om grip te houden op de vele taken die dagelijks uitgevoerd moeten worden. De app is beschikbaar voor iPhone, Android en Windows 10 maar is ook vanuit de browser te gebruiken. Gebruikers kunnen met de gekleurde lijsten taken organiseren.

Door de ingebouwde intelligentie vanuit de Office 365 cloud wordt de gebruiken geholpen met het organiseren. Zo worden er suggesties gedaan voor to-do punten en stelt prioriteiten voor op basis van eerdere lijsten, afspraken en andere informatie. 

De app Microsoft To-Do is een resultaat van de overname van Wunderlist door Microsoft in 2015. De app kan gezien worden als een uitbreiding op de takenlijst in Microsoft Outlook maar dan met meer intilligentie en gemakkelijk te bekijken vanaf elk apparaat. Het delen van takenlijsten met andere gebruikers kan nog niet, in de toekomst wilt Microsoft de app volledig laten integreren met Outlook en Office software en meer functionaliteiten toevoegen. 

Microsoft To-Do is momenteel nog in de preview mode maar zal in de komende maanden over alle Office 365 omgevingen worden uitgerold. Wil jij nu al gebruik maken van Microsoft To-Do? Of ben je benieuwd hoe Office 365 kan helpen om jouw organisatie productiever te laten werken? Neem dan contact met ons op. 

Lees Verder
Bellen via Office 365 – PSTN Calling in preview
Bellen via Office 365? Als het aan Microsoft ligt wordt Office 365 straks uw nieuwe telefooncentrale. Skype for Business vormt al langere tijd een onderdeel van Office 365 maar tot op heden was het niet mogelijk om gebruik te maken van de functionaliteit PSTN calling in Nederland. Via www.skypepreview.com is het vanaf nu mogelijk om je in te schrijven voor de preview van de PSTN calling functionaliteit in Office 365.
Skype for Business

Wat is PSTN calling?

Bellen via PSTN is een telefoondienstuitbreiding die, in combinatie met Skype voor Bedrijven Cloud PBX, uw telefoonsysteem kan worden. Met bellen via PSTN kunnen bedrijven hun bestaande vaste nummers gebruiken om te bellen en gesprekken te ontvangen van nummers buiten uw organisatie. 

Gebruikers aan wie een telefoonnummer is toegewezen kunnen spraakoproepen voeren via alle Skype voor Bedrijven apparaten, inclusief bureautelefoons, pc’s en mobiele apparaten. Ze kunnen hun gesprekken beheren via bureautelefoons, bijvoorbeeld door het gebruik van dempen/dempen opheffen, wachtstand/hervatten, gesprek doorschakelen en doorschakelfuncties.

Maakt u al gebruik van Office 365 en bent u benieuwd wat de voordelen zijn voor uw bedrijf om te bellen via Office 365? Dan kan het zeker interessant zijn om u in te schrijven voor de preview van PSTN calling in Nederland. Wenst u meer informatie of advies dan kunt u uiteraard ook altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.
Lees Verder
Outlook Customer Manager is een nieuw onderdeel binnen Microsoft Office 365. Met Outlook Customer Manager krijgt u basis CRM functionaliteiten die u kunt gebruiken om uw contacten, afspraken, offertes en verkoopresultaten overzichtelijk te beheren.
Outlook Customer Manager is een nieuw onderdeel binnen Microsoft Office 365 die afgelopen december is geïntroduceerd. Outlook Customer Manager is de opvolger van de Outlook Business Contact Manager die Microsoft tot aan Office 2013 gratis meeleverde bij hun Office Small Business pakketten.

Met Outlook Customer Manager krijgt u basis CRM functionaliteiten die u kunt gebruiken om uw contacten, afspraken, offertes en verkoopresultaten overzichtelijk te beheren. U kunt dit direct gebruiken vanuit Outlook.

Outlook Customer Manager is bedoelde voor de kleinere MKB bedrijven en ZZP’ers die momenteel nog geen gebruik maken van een CRM pakket. Voor Enterprise bedrijven heeft Microsoft al langere tijd het CRM pakket Dynamics 365 in de cloud. Outlook Customer Manager is een lichte variant van Dynamics 365. Deze tools kunnen direct gebruikt worden vanuit Microsoft Outlook.

Hoe kunt u gebruik maken van Outlook Customer Manager?
Outlook Customer Manager is een gratis tool en beschikbaar voor klanten met een Office 365 Business Premium abonnnement. 
Nadat de Office 365 beheerder het gebruik van Outlook Customer Manager heeft goedgekeurd wordt deze automatisch als een plugin in Outlook geinstalleerd. Als Outlook Customer Manager in uw Outlook nog niet wordt weergegeven dient u deze nog aan te zetten of dit te vragen aan uw beheerder.

Outlook Customer Manager verzamelt informatie uit verschillende Office 365 apps. 
Wanneer u op de Outlook Customer Manager knop klikt krijg je direct een overzicht van taken die opgepakt moeten worden. Deze informatie is afkomstig uit de verschillende Office 365 apps. Outlook Customer Manager verzamelt o.a. informatie e-mail, vergaderingen en gesprekken. 


Integratie met uw telefooncentrale
Maakt u gebruik van onze VOIP telefonie oplossing of KPN ÉÉN? Vanuit Outlook kunnen wij uw telefooncentrale koppelen met Outlook Customer Manager. Zo ziet u in één oogopslag welke klant u belt en kunt u direct zijn/haar klantkaart erbij pakken.

Outlook Customer Manager app voor mobiele telefoon
Er zal ook een app worden gelanceerd zodat u vanuit uw IOS of Android toestel direct toegang heeft tot de Outlook Contact Manager.
Handig wanneer u bijvoorbeeld onderweg bent naar een klant en snel nog wat klant informatie wilt raadplegen.
De IOS app is momenteel in beta fase en op uitnodiging te gebruiken, de Android app zal spoedig volgen.


Werkt u al productiever met Office 365?

Maakt u nog geen gebruik van Microsoft Office 365? Office 365 is een cloud dienst van Microsoft die bestaat uit een verzameling van meerdere diensten en krachtige tools om de productiviteit van uw organisatie te verhogen. Omdat deze tools zich in de cloud bevinden is een lokale server niet meer nodig en kunt u een hoop besparen op uw maandelijkse IT uitgaven. 

Benieuwd hoe Office 365 uw organisatie kan helpen om productiever te werken en kosten te besparen? Op donderdag 17 maart organiseren wij een lunchsessie op ons kantoor in Capelle a/d IJssel. De lunchsessie is voor bestaande en nieuwe klanten die al gebruik maken van Office 365 of organisaties die dit overwegen. Tijdens deze sessie zullen wij praktische tips behandelen die uw organisatie in staat stellen de productiviteit van uw organisatie te verhogen. Wilt u hierbij aanwezig zijn of gewoon meer informatie ontvangen over Office 365? Neemt u dan contact met ons op. 

Lees Verder
Op donderdag 17 maart organiseren wij op ons kantoor in Capelle a/d IJssel de lunchsessie productiever werken met Office 365. Deze lunch sessie is gericht op ZZP’ers en kleinere MKB bedrijven die al gebruik maken van Office 365 of dit overwegen.
Op donderdag 16 maart organiseren wij op ons kantoor in Capelle a/d IJssel de lunchsessie productiever werken met Office 365. Deze lunchsessie is gericht op ZZP’ers en kleinere MKB bedrijven die al gebruik maken van Office 365 of dit overwegen.

Veel ondernemers hebben al hun weg naar de cloud gevonden met Office 365. 
Vaak worden de standaard functionaliteiten als mail, agenda en Onedrive for Business gebruikt maar Office 365 biedt veel meer! Office 365 bevat tientallen tools die er voor bedoeld zijn om de productiviteit van uw organisatie te verhogen en er komen maandelijks nieuwe tools bij. Het mooiste is dat deze tools gratis zijn inbegrepen in uw abonnement!

De sessie duurt van 12:00 tot 14:00 uur en wordt gehouden in een kleine groep zodat er genoeg ruimte is om gezamenlijk te sparren en vragen te stellen. Tijdens deze sessie zullen wij onder het genot van een broodje de volgende onderwerpen behandelen:

    • Wat is Office 365

    • Verschillen in abonnementen

    • Efficient samenwerken met collega’s en klanten

    • Web Apps

    • Outlook Contact Manager

Voor deze sessie is er ruimte voor maximaal 8 personen.
De sessie en lunch zijn gratis ook wanneer u (nog) geen klant bent van B-K IT Solutions.
Inschrijven kan door u vooraf aan te melden via info@b-kitsolutions.nl

Lees Verder
Maakt u naast onze HIP telefonie VOIP oplossing ook gebruik van Skype for Business? Dan is het vanaf nu ook mogelijk om deze producten met elkaar te integreren!

Maakt u naast onze HIP telefonie VOIP oplossing van Broadsoft ook gebruik van Skype for Business?
Dan is het vanaf nu ook mogelijk om deze producten met elkaar te integreren! Zo kunt u gebruik blijven maken van Skype for Business maar profiteert u van de voordelen van een telefooncentrale in de cloud. 

Mogelijk gebruikt u Skype for Business als onderdeel van uw Office 365 abonnement, u gebruikt het nu vooral voor interne communicatie zoals het versturen van chat berichten, delen van bestanden of het bekijken van elkaars beschikbaarheid. Tot op heden was er geen eenvoudige oplossing om uw bestaande telefooncentrale te koppelen aan Skype for Business (Online). Met de HIP Integratie voor Skype for Business brengt B-K IT Solutions daar verandering in. 

Mogelijkheden Skype for Business integeratie

De Skype for Business integratie koppelt Skype gebruikers aan de HIP telefooncentrale. 
Dit maakt de Skype for Business client geschikt voor de utigebreide telefoniefuncties van HIP, waarbij de klant kan kiezen tussen betalen per minuut en onbeperkt bellen. 

De mogelijkheden:

  • Internen en extern bellen via de HIP telefooncentrale in de Skype for Business client.
    Het is mogelijk om zowel naar Skype (for Business) als reguliere telefoongebruikers te bellen. 
  • U kunt doorverbinden, groepsgesprekken houden, en gesprekken parkeren. 
    Ondertussen zien de andere gebruikers uw telefoonstatus in hun Skype for Business client.
  • Dankzij de HIP telefooncentrale kunt u gebruik maken van additionele VOIP functies zoals keuze menu’s,
    callcenter functionaliteiten, gesprekken blokkeren en optionele groepsdiensten. 
  • Beschikbaarheid delen met andere Skype (for Business) gebruikers. 

Hoe werkt het?

Voor elk gesprek wat u start vanuit Skype for Business wordt een HIP gespreksvenster geopend en u spreekt (met of zonder video) via een fysiek vast of mobiel toestel. Hierdoor heeft u vanaf uw Skype for Business client op uw desktop de beschikking over alle VOIP functies van een bedrijfscentrale, zelfs in een remote desktop of Citrix omgeving. 

Meer weten?

Maakt u ook gebruik van Skype for Business en wilt u dat koppelen aan uw telefooncentrale?
Of bent u op zoek een slimme VOIP oplossing voor totaalcommunicatie? Neem dan contact met ons op. 
Lees Verder