N.a.v. de door het RIVM aangekondigde maatregen zullen ook wij onze verantwoordelijkheid nemen. Voor ons geldt vooral geen paniek wel maatregelen, door de adviezen van RIVM op te volgen zijn wij ervan overtuigd dat wij u continuïteit kunnen blijven garanderen.

N.a.v. de door het RIVM aangekondigde maatregen zullen ook wij onze verantwoordelijkheid nemen.

Voor ons geldt vooral geen paniek wel maatregelen, door de adviezen van RIVM op te volgen zijn wij ervan overtuigd dat wij u continuïteit kunnen blijven garanderen. Gezond is een van de belangrijkste zaken is in het leven, daarnaast zijn wij ervan bewust dat de beschikbaarheid van onze servicedesk cruciaal is voor onze klanten.

Om de continuïteit van onze dienstverlening over langere periode te bewaken gaan wij vanaf maandag daarom preventief een extra set maatregelen nemen.

Deze maatregelen betekenen voor onze dienstverlening het volgende;

Thuiswerken
Vanaf maandag werken wij zoveel mogelijk vanuit huis en proberen wij zoveel mogelijk afspraken op afstand uit te voeren.

Door de technieken die wij gebruiken en thuiswerk faciliteiten zal dit geen impact hebben op de kwaliteit en bereikbaarheid van onze servicedesk.  

Afspraken op locatie
Ons kantoor blijft geopend, afspraken bij ons op kantoor worden uitgesteld.
Voor bestaande afspraken bij u op locatie zullen wij contact opnemen om te kijken of er mogelijkheid is om de afspraak op afstand uit te voeren.

Wij zullen op locatie komen voor kritische werkzaamheden of reeds ingeplande werkzaamheden die wij niet op afstand kunnen uitvoeren.

Door deze maatregel kan het voorkomen dat kleinere projecten zoals het installeren van nieuwe werkplekken een langere doorlooptijd hebben dan dat u van ons gewend bent.

Thuiswerken voor onze klanten
Wij begrijpen dat u waar mogelijk uw medewerkers de mogelijkheid wilt kunnen geven om vanuit huis te werken.

Het werken vanuit huis kan vragen of uitdagingen met zich mee brengen, bijvoorbeeld op het gebied van telefonische bereikbaarheid, toegang tot documenten en samenwerken.

Wij hebben de komende 2 weken beschikbaarheid vrij gehouden om u hierover snel te kunnen adviseren, te begeleiden en op weg te helpen en zullen dit ook prioriteit geven.

De komende weken verwachten wij bij onze distributeurs een schaarste in thuis werk faciliteiten zoals headsets en dockingstations. Wij hebben hierop geanticipeerd door dit extra in te kopen.

Voor advies vragen omtrent thuiswerken kunt u contact opnemen met telefoonnummer: 0180749510.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.